OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní a dodací podmínky

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Obchodní a dodací podmínky

Dodavatel: Markéta Helikarová, se sídlem Karlštejnská 282, 252 28 Černošice, Praha - západ. IČ: 74650165. DIČ: CZ7053134550 Tel. + 420 777 986 087 e-mail: info.bilaslunecnice@seznam.cz

Základní ustanovení

Níže uvedené dodací podmínky jsou nedílnou součástí veškerých objednávek a uzavřených smluv dodavatelem. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí a zaplacení objednaného zboží kupujícím.

Cena zboží a služeb

Cena zboží a služeb se řídí ceníkem, který je součástí webového katalogu. Všechny ceny v katalogu jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH. K ceně zboží připočítáváme přepravné. Standardní balné není účtováno, je plně hrazeno dodavatelem. V případě, že se jedná o nestandardní balení bude po dohodě stanovena částka za nestandardní balné. Cena po uzavření smlouvy je neměnná a pro obě strany smlouvy závazná. Součástí dodávky je řádný daňový doklad

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Seznam zboží na našich webových stránkách slouží jako katalog dodávaného zboží.

• Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu http://www.bilaslunecnice.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.

• Objednávka je pro obě strany závazná, je návrhem na uzavření kupní smlouvy a slouží k rezervaci zboží. Za dokončenou se považuje uhrazením ceny za zboží a služby, případně poměrné části, kterou může stanovit dodavatel. Smlouva je splněna dodáním zboží příjemci.

• Objednávku je možné uskutečnit prostřednictvím našich webových stránek, telefonicky, písemně, e-mailem nebo osobně.

• Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. • Zboží může vykazovat odchylky vůči objednávce a to z důvodu sezónnosti, nebo nedostupnosti některého zboží. Dodavatel může takové zboží nahradit jiným, v minimálně stejné hodnotě. Tato výjimka se netýká kvality zboží. Ta je vždy nejvyšší možná.

• K zásilce můžete přiložit přání s vlastním textem.

• Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

• Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, jeho převzetím a zaplacením.

• Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek. Pokud máme Vámi vybrané zboží skladem, je k Vám doručeno do 5 dnů.

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.

Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají. Postup reklamace Zákazník nás může kontaktovat telefonicky nebo elektronickou poštou na adrese info.bilaslunecnice.cz, následně domluvíme další postup vyřízení reklamace.

1. Reklamaci zákazník nemusí dopředu ohlašovat, může reklamované zboží poslat zpět a ke zboží přiloží průvodní dopis k reklamaci. Zboží zákazník zašle zpět na provozovnu prodejce co nejdříve od nahlášení reklamace.

2. Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, protože prodejce neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

3. V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

4. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného ve výši nutných nákladů k doručení (tyto náklady musí zákazník doložit dokladem o přepravě). Vyřízení reklamace Prodejce vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta na pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem. Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.

Odstoupení od smlouvy

1. Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodejce nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829 a § 1840 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

2. Právo prodejce na odstoupení:

Prodejce je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale prodejce vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci, např. elektronicky na emailovou adresu info.bilaslunecnice.cz tuto skutečnost oznámí písemně na adresu provozovatele.

Při odstoupení doporučujeme uvést: číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu prodejce, kde prodejce bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

Rozpor z kupní smlouvy

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 2095, 2096 Občanského zákoníku.


Způsob platby

• bank. převod na BÚ vedený u KB č. 107-6013040287/0100

• dobírkou prostřednictvím České pošty

• hotově - v kamenném obchodě dle otevírací doby

• na fakturu - Pouze české firmy

• hotově - "Nákup do tašky"


Termín dodání

Objednané zboží bude dodáno dle dostupnosti a dle požadovaného termínu zákazníka (svátky, narozeniny). Zákazník však musí termín dodání přizpůsobit způsobu platby. Standardně dodáváme dárky a květiny do 5 dnů. Zboží, které bude placeno bankovním převodem z účtu nebo složením hotovosti bude doručeno až po připsání peněžních prostředků na náš účet.

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Doprava

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dopravy si zvolí zákazník sám. Zboží je možno též po dohodě vyzvednout osobně v našem kamenném obchodě na adrese Karlštejnská 252, 255 (nutno dohodnout telefonicky, nebo e-mailem).

Zboží, které není možné zasílat poštou (květiny, dárkové balíčky, které není možno přepravovat v balíku) nebo zboží, které je určeno pro někoho jiného než je sám objednatel bude doručeno námi nebo kurýrem a k fakturované částce bude připočteno dopravné a to:

• při objednávce nad 5 000,- Kč poštovné zdarma. • doručení zboží po Černošicích zdarma.

• zboží zaslané Českou poštou na dobírku bude k fakturované částce připočteno poštovné ve výši 150,-- Kč.

• doručení zboží (nákup za min. částku 300 Kč) do Radotína, Dobřichovic, Karlíku, Letů u Dobřichovic, Solopisk, Vonoklas, Třebotova, Chuchle, Roblína, Zbraslavi, Lipenců, Všenor - 20,-- Kč.

• osobně - vyzvednutí v kamenném obchodě - zdarma

Ochrana osobních dat

Provozovatel internetového obchodu http://www.bilaslunecnice.cz/ , prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity. Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze a o zrušení své registrace.

Závěrečná ustanovení

• Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

• Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

 

ODJjZD